2012. április 20., péntek


7. fejezet

Már lassan egy órája, hogy mozdulatlanul, mosollyal az arcomon nézek le az ölemben szuszogó fiúra. Olyan mélyen alszik, az ember azt hinné, hogy semmi sem tudja felébreszteni. És én is ezt gondoltam, amíg hirtelen az eddig csukott ajtó ki nem nyílt, s a fiúk be nem özönlöttek rajta.
- Öm... Ti mit csináltok itt? - kérdezte Zayn a haját igazgatva.
- Semmi különöset. Csak beszélgettünk, amíg Harry be nem aludt. - vigyorogtam miközben Harry kómás fejjel felült és a szemeit dörzsölte.
- Tesó, úgy nézel ki... Inkább nem részletezném. - kacsintott oda Niall, mire Harry egy szúrós pillantást vetett rá, s mosolygásra húzta a száját.
- Rendben. Én szerintem most haza megyek, takarítanom kéne. - szálltam ki az ágyból.
- Most? De nemrég jöttél. - jelentette ki Louis.
- Igen. De a ház tényleg olyan, mint ha atomtámadás érte volna.  Egyébként ennyi is most az idő?
- Mindjárt négy óra. - hangzott fel Liam hangja.
- Szuper. Nincs kedvetek hat körül átjönni, és medencézni egyet? - kérdeztem vidáman.
- Jól hangzik. - ásított Harry.
- Ott leszünk. - mondták a többiek is.
- Akkor várlak titeket. Sziasztok! - jelentettem ki, s elindultam a lépcsőn lefelé.
- Hali. - hangzott kórusban az emeletről.

                                               ***

Több, mint egy órán át takarítottam a házat, ami eléggé lefárasztott. Mikor végeztem, leültem a Tv elé, s az adókat böngésztem. Valahogy egyik csatorna műsora sem fogott meg, ezért úgy döntöttem, hogy csinálok narancsos sütit, Zaynnek úgyis annyira ízlett múltkor. Bementem a konyhába, elővettem a hozzávalókat, majd nekiálltam. Nem is volt olyan nehéz, mint ahogy azt először hittem. Eddig mindig csak anya csinálta ezt a sütit, s büszke voltam magamra, mikor kimondhattam, hogy nekem is sikerült valamit teljesen egyedül megsütnöm. A nagy boldogság közepette szinte alig vettem észre, hogy csöngettek. Nem akartam, hogy meglássák a kis rögtönzött meglepetésemet, ezért gyorsan visszaraktam a sütőbe, aztán kinyitottam az ajtót.- Sziasztok! - üdvözöltem egy széles mosollyal az arcomon a fiúkat.
- Szia! - mondták és mindegyikőjüktől kaptam egy igazi nagy ölelést.
Még be sem léptek szinte a házba, de Louis egyből felkiálltott. - Mikor megyünk fürdeni?
- Mindjárt. Csak előbb át kéne öltözni fürdőruhába. - mondtam, majd megborzoltam Loui haját.
- Ömm... És hol tudunk átöltözni? - kérdezte Liam, a tarkóját vakarva.
- Hát, igazából ahol akartok. Kivéve az én szobámat, mert ott én öltözök át. - mondtam, s azzal elindultam a szobám felé. Kinyitottam a szekrényt, s körbenéztem, hogy merre lehetnek a bikinijeim. Körülbelül öt perces keresgélés után rátaláltam a piros fürdőruhámra, ami közvetlenül a fehér mellett volt. Mivel a pirosat még nem használtam, úgy véltem, hogy itt az ideje kipróbálni. Felvettem hát, s előhalásztam hat törölközőt. Szerencsénk volt, mert pontosan hat darab volt a szekrényben. Miután magam köré csavartam az enyémet, felkaptam a többit is, és kimentem a nappaliba. A fiúk ott ültek mind a kanapén Tv-t nézve.
- Itt vannak a törölközők. - jelentettem ki, majd hirtelen elkapott a nevetés.
- Most mi az? - nevetett Zayn is, majd végig nézte magát.
- Én csak... - még mindig nem bírtam megfékezni ezt a rohamot. Nem tudom, hogy Niall pizzás, vagy Lou répás fürdő gatyája volt-e a viccesebb, de a kettő együtt nagyon sokkoló látvány volt. - Mehetünk? - ez volt az egyetlen értelmes és kuncogás mentes megszólalásom, amióta megláttam őket.
- Persze! - pattant fel Harry, akit a többiek követtek. Odajöttek hozzám, és mindegyikük kivett egy törcsit a kezemből.
Igaz, hogy délután hat óra volt, de a nap még mindig melegen sütött. A medencéhez érve mindenki letette a törölközőjét egy napágyra.
- Ezt figyeljétek! - ordított Harry, majd belevetette magát a medencébe, ezzel akkora hullámot okozva, hogy majdnem az összes víz eltűnt a helyéről.
- Ez nagy volt. - jelentettem ki. - Menjetek be nyugodtan, én mindjárt jövök. - ezzel a ház felé vettem az irányt. Bent gyorsan a konyhába rohantam, felkaptam a sütiket, és siettem vissza a fiúkhoz.
- Az ott mi nálad? - kérdezte Liam, akin látszott, hogy nagyon kíváncsi lett a tálca láttán.
- Csak egy kis süti. - jelentettem ki mosolyogva, majd a napágyak mögött lévő asztalra tettem a tálcát.
- Csak nem narancsos? - ugrott ki Zayn a medencéből, s az asztalhoz futott. Amint odaért mellém, láttam, hogy a szeme elkerekedik, és mosolyra húzza a száját. - Köszönöm, - nyúlt a sütiért, majd betömött egyet. - Imádlak.
- Semmi, tudom, hogy szeretitek.
- Hé Kiara. - szólt Niall a parthoz úszva.
 - Igen? - megfordultam és a szőkeségre pillantottam, aki hirtelen kuncogni kezdett.
- Mi az?
Nem értettem, hogy mi történik, amíg meg nem éreztem a derekam körül Harry és Louis kezét, akik egy egyszerű mozdulattal felkaptak, a medencéhez vittek, s egy jól irányzott dobással a medence közepébe dobtak. Amint sikerült a víz felszínére bukkannom, láttam, hogy már mind az öten kint állnak, s a hasunkat fogják a nevetéstől.
- Na most.... - jelentettem ki, majd megvillantottam a bosszúálló mosolyomat.
- Srácok, futás! - ordította Louis, s megkezdődött a fogócska.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése