2012. április 20., péntek


2. fejezet

- Ömmm... Jólvagy? - kérdezte Zayn, akin látszott, hogy komolyan megijedt a reakciómtól.

- Persze. Őőőő...Éncsak....most költöztem a szomszédba....és tessék, nektek hoztam. - nyögtem ki egy kicsit akadozva, majd Zayn kezébe nyomtam a tálcát és hazarohantam.

Itthon aztán leültem a Tv- elé, és bámulni kezdtem. Sohasem értettem, hogy minek kell ennyi reklámot nyomatni. Hamar meg is untam és gondoltam, kimegyek egy kicsit úszkálni a medencébe. Be is mentem a szobámba, kinyitottam a gardróbot, és kivettem a fehér bikinimet. Már éppen ki akartam menni a hátsó udvarba, mikor meghallottam a csengőt. Gyorsan magam köré tekertem egy törölközőt és ajtót nyitottam. Az ajtóban öt fiú állt.

- Öm, sziasztok!- szóltam bátortalanul.

- Szia!- szóltak vissza együtt, de még mindig mereven bámultak rám.

- Zavarunk?- kérdezte Niall a cuki Ír akcentusával.

- Jaj, dehogyis! Gyertek be nyugodtan. Úszni akartam, de az ráér később is.

A srácok leültek a kanapéra, én pedig az ablaknál lévő kanapéba heveredtem le.

- Nos, mi csak azért jöttünk, hogy megköszönjük a sütit.

- SÜTIT? Miről beszélsz Zayn?- kérdezték a többiek felháborodottan.

- Bocsi srácok, de olyan finom volt, hogy az összeset felfaltam.

- Hahahahaha. - törtem ki nevetésben. - Hozzak nektek fiúk, még van egy pár.

- Ha tényleg sok van, akkor elfogadjuk. - mondta Liam.

- Rendben. Addig nyugodtan nézzetek körül.

- Oké!- viszhangzott az egész ház Louis ordításától.

Kimentem a konyhába, ahol észrevettem, hogy pontosan 10 db süti van. Kinyitottam a hűtőszekrényt, s kivettem belőle a dekor cukrot és mindegyikőjüknek írtam két névre szóló sütit, majd bevittem a nappaliba.

- Miért nem mondtad, hogy stylist vagy?- ugrott elém Louis és vicces fejeket vágott.

- Én nem vagyok stylist. - jelentettem ki és körbeosztottam a sütiket.

- De édes, ráírtad a nevünket. - szólalt meg Harry akin tényleg látszott, hogy örül neki.

- Tényleg gyönyörűen rajzolsz, és fenomenális ruhákat tervezel.

- Köszönöm Niall, ez sokat jelent.

* From the moment I met you... *

- Hálló?- vette fel Zayn a telefont.

- Jé... Ezt a számot még nem is hallottam.

- Igen, itthon vagyunk. - mondta még mindig Zayn.

- Még új szám, a srácokkal nemrég énekeltük fel.

- Szerintem tök jó lett Liam.

- Köszi. - válaszolt Harry és Louis.

- Skacok, mennünk kell a stúdióba. Ed már régóta ránk vár.

- A stúdió!- ugrott fel Liam. - Totál elfelejtettem.

- Kiara, megadod nekünk a számod?- kérdezte elpirulva Niall.

- Persze. - mondtam, majd számot cseréltem mindenkivel.

- Nos, akkor majd hívunk. - mondta Harry.

- Akkor ezt megbeszéltük. Sziasztok.

- Szia Kiara. - ordították egyszerre, majd becsukták az ajtót.

- Honnan tudjátok a nevemet?- néztem rájuk kérdően.

- Rá volt írva a vázlatfüzetedre, amiben a rajzaidat néztük. - kacsintott rám Louis.

Mivel már lassan hét óra volt, ezért nem volt kedvem kimenni úszni egyet, így inkább letusoltam és felmentem facebookra. Boldog voltam, mikor láttam, hogy a legjobb barátnőim, Szilvi, Víta, Eveli és Dorka fent vannak. Azonnal csináltam egy csoportot, és írtam nekik.

Kiara üzenete: Nagyon hiányoztok! :'(

Víta üzenete: Teis nekem <3

Evelin üzenete: I miss you too. :"(

Szilvi üzenete: Nekem is :/ :(

Kiara üzenete: Arra gondoltam, hogy jó lenne, ha kijönnétek hozzám. Kérdezzétek meg a szüleiteket, kiengednek-e.

Dorka üzenete: Nekem is hiányzol!!!! Engem engednek ^^

Szilvi üzenete: Szupcsi ötlet! Mehetek :D

Víta üzenete: Anyu elengedett :3 <3

Evelin üzenete: Vigyázz, mert jövök *-* LL

Kiara üzenete: Áááááááááááá...nemhiszem el *.* És mikor? Péntek? Van még 4 napotok.

Dorka üzenete: Nekem megfelel :))

Szilvi üzenete: Okés!

Víta üzenete: Rendben :)

Evelin üzenete: Tökéletes ;)

Kiara üzenete: Megbeszélve. A többi infót majd máskor megbeszéljük, most megyek, alszok. Jó éjt <3

És meg sem vártam, hogy elköszönjenek, egyből kijelentkeztem. Lecsuktam a laptop tetejét, befeküdtem az ágyba, majd rögtön elaludtam.

( Légyszives kommenteljetek :) K&R :) )

1 megjegyzés: