2012. április 20., péntek


3. fejezet

Reggel, mikor felkeltem, az első utam a fürdőbe vezetett. Egy alapos mosakodás után magamra öltöttem egy kényelmes sortot és egy bő ujjatlan pólót, felkaptam a laptopomat és a konyhában telepedtem le. Csináltam magamnak egy joghurtos, magvas reggelit és leültem a gép elé. Twitteren aztán észrevettem, hogy hat új követőm van, ami elég fura, mert eddig szinte senkit sem érdekelt a létezésem.

- Hát, akkor lássuk, ki is követ engem. Zayn Malik, Liam Payne, Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson és One Direction mostantól követ téged. Ez meg mi?- néztem magam elé meredten. Nem értettem, hogy Anglia legjobb és leghíresebb fiúbandája miért követ engem. Mindenesetre nagyon boldog voltam. A boldogság közepette szinte alig hallottam meg a telefonom halk csengőhangját. Ránéztem a kijelzőre, ami a Louis T. nevet írta ki.

- Szia Kiara!

- Szia Louis, mizujs? - kérdeztem vidáman.

- Csak azért hívlak, hogy mi lenne, ha ma délután elmennénk sétálni és a fiúkkal megmutatnánk neked Londont.

- Ma délután? Az szuper lenne.

- Tökéletes. Akkor kettőkor átmegyünk érted.

- Várlak titeket, szia!- mondtam és letettem a telefont.

Kettőig még sok időm volt, ezért elhatároztam, hogy ki megyek és végre felavatom a medencémet. Gyorsan felhúztam a fehér fürdőruhámat és kimentem a hátsókertbe. A törölközőt óvatosan az egyik napozóágyra dobtam és a medencéhez léptem. Mikor beletettem a lábam a vízbe, éreztem, hogy ez így nem lesz jó, mert a víz nagyon hideg volt. Vettem hát egy nagy levegőt és beleugrottam a vízbe. Amint nyakig elsüllyedtem, egyből felkiáltottam.

- Áááááá, ez rohadt hideg!

- Akkor kezdj el úszni, mert belefagy a feneked. - tört ki Louis, Liam és Niall röhögő görcsben. A fiúk az erkélyükön álltak, s néztek le rám.

- Fiúk, ti mit csináltok?- hallatszott Zayn és Harry hangja a szobából.

- Gyertek ki az erkélyre!- üvöltötte Liam.

- Áhh, hali Kiara!- szólalt meg Zayn, Harry pedig mosolyogva integetett.

- Nincs jobb dolgotok, mint a szerencsétlenkedésemet nézni?- kérdeztem mosolyogva, majd egy kicsit közelebb úsztam a srácok erkélyéhez, ami nem is volt olyan magasan. - És mióta néztek, ha szabad megkérdeznem?

- Tulajdonképpen mi hárman éppen itt relaxáltunk, aztán meghallottuk az ajtócsapódást, és mikor megláttuk, hogy te vagy az, úgy gondoltuk, leselkedünk egy kicsit. - magyarázta Louis az aranyos kisfiús mosolyával.

- Szuper. - jelentettem ki szemrehányóan, mialatt kiszálltam a medencéből.

- Jólvan na, bocsi a kukkolásért. - mondta egy kicsi megbánással a hangjában.

- Semmi gond. - válaszoltam. - Viszont én most bemegyek ebédelni. Akkor kettőkor?

- Kettőkor találkozunk. Jó étvágyat. - üvöltözte Zayn, majd beléptem a házba, és becsuktam magam mögött az ajtót.

( Ha elolvastad, légyszi kommentelj, köszönjük K&R  )

1 megjegyzés: