2012. május 21., hétfő


2. évad,  30. fejezet

* Liam szemszöge *

A mai reggel is ugyan úgy indult, mint a többi átlagos szombati napom. Felkeltem, magamra kaptam a még este kiválogatott, direkt erre a napra választott ruhámat, mialatt Zayn és Louis megszokott nyavalygását hallgattam. Szegényeknek nem éppen a korán kelés az erősségük. De kivételesen a mai vinnyogás adott egy ötletet. Gyorsan begomboltam az ingemet, ami némi szakértelmet vett igénybe, mivel a feszülős patentokkal mindig gondban vagyok, majd Louékhoz vettem az irányt.
- Reggelt! – kiáltotta Louis.
- Nektek is. – mosolyogtam, majd komolyra váltottam az arckifejezésemet. – Ma megyünk abba a Talk Showba, ugye?
Zayn felhúzta a szemöldökét, csupasz felsőtestére csapott és sípítozni kezdett. – Vas happenin? Én erről miért nem tudok?
- Ma megyünk. – lépett be Niall. – Be kell jelentenünk, mi is történt valójában Harryvel és Kiarával a parkban.
- Ömm… Louis. Te nem hozod magaddal Szilvit?
- Már megkérdeztem, de azt mondta, nem ér rá. Lassan itt a szünet vége,  szeretne egy kicsit készülni a következő évére.
- Baj lenne, ha rákérdeznék Vítánál, hogy ma szabad- e az estéje? – néztem nagyra nyitott kerek szemekkel.
- Liam szerelmes, Liam szerelmes. – kántálta Zayn.
- Csőröd lapos. – nevettem fel, majd egy párnával fejbe kólintottam. – Akkor fel is hívom. Hányra legyen itt?
- Paul 5- re jön ide. Elég, ha háromnegyed négyre itt lesz. – válaszolt Niall.
Fogtam magamat és kiviharoztam a szobából, egyenesen a konyha irányába. Itt volt az egyetlen olyan hely, ahova el tudtam rejteni a telefonomat, hogy a fiúk ne olvashassák el a jegyzeteimet. Nem vezetek naplót, így ha kedvem támad írni, csak előkapom és jegyzetet készítek. Az utóbbi időben a gondolataim csak Víta köré fonódtak, szóval nem lenne éppen a legjobb dolog, ha Niall, szokásához híven hangosan olvasná fel őket. Elővettem tehát a telefont és tárcsázni kezdtem.
- Szia.
- Szia Liam. – hangzott fel a szőke lány mézédes hangja.
- Azt szeretném megkérdezni, hogy lenne- e kedved ma eljönni velem, vagyis a fiúkkal egy Talk Show-ba?
- Ami azt illeti, nem nagyon akarom magára hagyni Kiarát. Múltkor, mikor beszorult a liftbe, egy kicsit megfázott az ott bent lévő hidegben.
- Üzenem neki, hogy jobbuljon. De Szilvi vigyáz rá. Kérlek, gyere velünk. – kezdtem el én is nyafogni, pont úgy, mint Louis.
- Rendben, meggyőztél. Mikorra menjek, na meg mit vegyek fel?
- Háromnegyed 4- re gyere át. Ami a ruhát illeti, te mindenhogy gyönyörű vagy.
- Köszönöm. – nevetett fel. – Akkor ott leszek, szia.
- Szia.

***

- Zayn tedd le a tükröt! Most! – ordított Paul.
- Paul, ugye ott lesz kaja? – kérdezte Niall.
- Paul! Csíkos vagy csíkos póló?
- Louis ez a kettő ugyan olyan. – nézett rá értetlenül.
- Én nem ilyen hajlakkot használok. –torpant meg Zayn egy flakonnal a kezében.
- Nem láttad Vítát a ház előtt Paul?
- Ki az a Víta, Liam?
- Paul, én éhen halok. Nem rendelünk pizzát extra gyors kiszállítással? – fogta a hasát a szösszenet.
- Louis! Azt te sem gondolod komolyan, hogy ezt húzod fel. – csattant fel Paul.
- Hogy ebben a házban már egy vacak hajzselés doboz sincs.
- Mi bajod van a ruhámmal?
- Mikor ér már ide Víta? – kattogott az agyam.
- Ez egy pizsama, amiben most itt flangálsz?
- Én ugyan le nem veszem Paul. – rázta a fejét Louis.
Az ajtó kinyílt, de senki sem vette észre. Mindenki egyre csak azon volt, hogy szerencsétlen férfit a sírba kísértse.
- Hahó… - kukucskált be az ajtón a szőke lány. Mivel válasz nem érkezett, beljebb ment a hangok irányába. A nappaliban aztán meglátta a nagy kupac, számára kedves embereket. Úgy gondolta, nem szól, hanem érdeklődéssel figyeli tovább az események alakulását.
- Vedd már le! – rohant oda Louishoz a nagydarab ember, és elkezdte ráncigálni a gatyáját.
- Jól nézek ki?
- Elbűvölő vagy Zayn. – mondtam nevetve.
- Akkor rendelhetek pizzát? – ugrott rá Niall a férfira, ezzel feldöntve őt. Louis is velük tartott, ami annak tudható be, hogy éppen a gatyáját ráncigálták le róla, aminek ő cseppet sem örült.
- Kicsi a rakás! – kiáltottam fel, majd rávetettem magam Niallre.
- Én nem játszok. Tönkre megy a hajam.
- Ugyan már Zayn. – fogtam és őt is belevontam a mi kis „összeborulásunkba”.
Nem tudom, meddig fetrengtünk így, de sokáig biztos nem tarthatott. Amint így feküdtem, hol Zayn fején, hol Niall hátán, egyszer csak egy lábat pillantottam meg. Rózsaszínű magassarkú volt rajta. Csőgatyát viselt egy szintén rózsaszín felsővel. Szőke haja ki volt vasalva és lófarokba fonva. Az összhatás elképzelhetetlen volt. Az élet alattam azonnal megállt. Mindenki azt a csodálatos teremtést bámulta, aki előttünk állt.

- Ez kicsit kínos. – tette a kezeit az arcára. Mindenki kuncogni kezdett, majd egyesével leszállt a másikról. A lány mellé csusszantam és egy puszit nyomtam az arcára.
- Paul! Szeretném bemutatni neked Vítát.
- Örvendek. – nyújtotta felé a kezét Paul. – Kérlek, tegezz engem.
- Jó napot! Vagyis szia. Víta vagyok. Nem rég költöztem ide a szomszédba.
- Á! Szóval te Kiara barátnője vagy.
- Az lennék. – mosolygott. Ekkor egy nagyon erős kényszer kerített hatalmába. Nem tudom mi történt velem, de egyre csak azt éreztem, hogy meg kell csókolnom. Muszáj. A tűzijáték azonban elmaradt. Paul a kocsiba tessékelt mindenkit, bezárta a házat, aztán el is indultunk az uticélunk irányába.
A Show székházához érve már egyre jobban kezdett feszéjezni az ideg. Van egy tervem, ami ha beválik, életem egyik legjobb döntésének tudható majd be. Remélem minden rendben lesz. Amióta kiszálltunk az autóból, egyfolytában ezen gondolkozom. Mellettem Víta sétál, amihez minden elismerésem. Ilyen cipőben már vagy 30x megöleltem volna a földet csak ezen a kis folyosón. A felvétel helyére érve, Vítát a színfalak mögé vezették, a direkt neki fent tartott székhez. Mi a fiúkkal szintén a saját helyünkre ültünk, s nem sokkal később kezdetét vette az élő adás.
Mikor már fél órája beszélgettünk, a műsorvezető feltette a kérdést, ami miatt igazából jöttünk.
- Fiúk. Meséljetek nekünk, mi is történt pontosan Harryvel? És hogy van most?
- Nos Lea. – kezdte Louis. – Harry éppen Kiarával volt együtt a parkban, mikor a barátnője zizzent ismerőse lelőtte őt, majd a folyóba dobta. Kiara talált rá, mikor a víz tükrén feküdt.
- Ez borzalmas. Szerencse, hogy nem lett tragédia. Hogyan éltétek meg a balesetet?
- Természetesen mind kiakadtunk. Nem tudtuk elképzelni, hogy valaki képes ilyet tenni, pusztán féltékenységből. Harry nagyon közel áll hozzánk, nem bírnánk elviselni, ha baja esne. – mondta könnyeivel küszködve Niall.
- Ez így igaz. De ha bármelyik másik fiúval ez történt volna, az érzéseink természetesen ugyan ezek lennének. Mi több vagyunk, mint egy banda. – fejezte be Zayn.
- Srácok! Úgy tudom, egy másik bejelentéssel is gazdagítani szeretnétek a rajongóitok repertoárját, igaz ez?
- Igaz Lea. – most én szólaltam meg. – A rajongóink számára ezt nem lesz könnyű elfogadni, s mi ezt megértjük. Sokat gondolkodtunk a fiúkkal, de mind ugyan arra a véleményre jutottunk, hogy muszáj tudatni a rajongóinkkal a valós helyzetet. Fiúk, készen álltok? – fordultam feléjük. A stúdióban szinte megfagyott a levegő. A srácok bólogattak. – Én sajnos többé már nem ékesítem a bandát úgy, mint eddig….

( 10 komi és írjuk a következőt. Remélem tetszik, sokat szenvedtem vele [R] J )

22 megjegyzés:

  1. MIMIMI?:O
    gyorsan kövit... imádom *-* <3

    VálaszTörlés
  2. Mi az hogy nincs meg a 10 komment?! :OOOo GYorsan a következő részt mert belehalok ha nem tudom meg a folytatást. Egyébként nem szép itt abbbahagyni...;) :3

    VálaszTörlés
  3. Imádoooooom, gyorsan kövit!
    *-*
    Lara 16

    VálaszTörlés
  4. 10 komment...MOST!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Bek*phatjátok!!! KOMIKAAAAATT! :DDD
    Cili 18
    Liam<333 ahhw

    VálaszTörlés
  6. I love this Blog! <333
    Xtina xoxo

    VálaszTörlés
  7. Imáádom!!!!!!! Kövit:))

    VálaszTörlés
  8. Kedvencem ! Kövit, siessetek vele:D <3

    VálaszTörlés
  9. Köviit! Nagyon jóóóóó. :))

    VálaszTörlés
  10. Imádom, nagyon ügyesek vagytok! (:

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ügyesek vagytok! Következőőőt;)

    VálaszTörlés