2012. június 4., hétfő


32. fejezet

*Kiara szemszöge*

Reggel van. A madarak a fák ágain ontják magukból gondolataikat dallamok formájában, a napfény lágyan simítja puha sugarait arcomon és…
-       -   Kiara! – ordította el magát Louis, majd hallottam, ahogy nagy robogással jön fel a lépcsőn a szobámhoz közeledve. – Készülődj, a gép nemsokára indul. – folytatta, majd elcsendesedett a ház.
I Igen. Az utóbbi két nap nem tartozik éppen a legnyugisabb napjaink közé. Harryt kiengedték a kórházból, talán a legjobb dolog, ami történt. Nagyon jól van, és az orvosok, azt mondták, innentől kezdve élheti tovább a normális életét. Szilvi haza utazott, mert megkezdődtek a vizsgái. Víta és én nem szívesen engedtük el, azt akartuk, hogy ő is velünk jöjjön az utazásra. Mondanom sem kell, Louisnak sem esett a legjobban, hogy egy olyan embert kell most nélkülöznie, aki számára kezd egyre fontosabbá válni. És hogy mire ez a nagy felhajtás a pakolással? Nos, a fiúk menedzsere kitalálta, hogy előbb kellene elmennünk a Bahamákra, mert a srácoknak bejött egy két markáns interjú a jövő hét végére.
Kikászálódtam az ágyból, és a széken lévő ruháimat kezdtem magamra ölteni. A gatya eleinte nehézkesen akart feljönni a lábamra, de egy kis szenvedés után sikerült magamra paszíroznom. A hajamat egyszerűen csak lófarokba fogtam, mint a többi átlag napon.
- Reggelt. - köszöntöttem mindenkinek mikor a konyhába értem. A fiúk mind egy szálig ott voltak, kezükben a bőröndjeikkel, amiket az utazásra készítettek elő. Liam éppen Vítát karolta át, és úgy álltak egymás mellett a konyhapult előtt.
- Reggelt édes. - slisszant oda hozzám Harry, majd egy szenvedélyes csók után a magasba emelt és megpörgetett.
- Hmm. Valaki nagyon jó formában van. - nevetett Niall és Zayn egymást átkarolva.
- Hahaha. De viccesek. - flegmázott Harry, majd felém fordult. - Mehetünk édesem?
- Ez kérdés volt? - húztam fel a szemöldökömet, majd az ajtó felé futottam.

***

Hat óra alatt ott is voltunk a repülővel a Bahamákon. Csodálatos hely, a víz szinte leírhatatlanul tiszta és maga az összhatás is bámulatos. És a szállodánk sem áll az utolsó helyen. Hatalmas, még a palotáknál is nagyobb létesítményről van szó. A táj ami körül veszi, elképesztő.
- Ez gyönyörű. - mondta Víta Liam kezét szorongatva.
- Egyet értek. - helyeseltem Harrybe kapaszkodva.
- Mi lenne, ha belülről is megnéznénk?
- Nem rossz ötlet Zayn. - vágta rá Louis
A szobákba érve ismét egy aprócska sokkot éltem át. Gyönyörűen berendezett helyiségek várták, hogy hatalmunkba kerítsük őket, amilyen gyorsan csak lehet. Liam és Víta egy, a miénkhez hasonló franciaágyas szobában telepedett le. Én Harryvel osztozom egy szintén tágas alvóhelyiségen, míg Zayn, Louis és Niall  közös szobában szunyókálhatnak.

Miután lepakoltuk a cuccainkat Harryvel, úgy döntöttünk, egy kis magányra lesz szükségünk, hogy ismét érezhessük egymás közelségét. Szóltunk a srácoknak, hogy elmegyünk le a partra és fürdünk egy kicsit. Természetesen mind beleegyeztek és megbeszéltük, hogy vacsoránál, este 9- kor találkozunk.
- Olyan jó, hogy végre itt vagy újra velem. - mondta Harry, miközben elfoglaltuk a kis helyünket. A fürdőruhát a kezünkben vittük, hogy este ne fázzunk, ha hideg lenne.
- El sem hiszed, mennyire hiányoztál. - csókoltam meg.
Fürödtünk, ameddig az ujjunkon szottyos nem lett. Béreltünk vizibiciklit is, amivel jó messzire bementünk a vízen és ott csúszdáztunk, mint az óvodások.
A nap már vagy két órája lement, de mi még mindig ott ültünk és a csillagokat néztük. Egy árva lélek sem volt a parton, csak mi ketten ékesítettük a homokot, mint két ékkő. Már éppen javasolni akartam, hogy menjünk vissza, de ekkor Harry megszólalt.
- Kiara! Mi mióta is vagyunk együtt? - nézett rám mosolyogva.
- Öm. Most lesz 5 hónapja. Miért kérdezed? - pillogtam. Harry felkapott, s a kezében vitt vissza a parton lévő kis tákolmányba, amit kivettünk 4 órára. Gyengéden letett az ágyra hasonlító valamire, majd mellém feküdt.
- Kiara én szeretlek.
- Én is Harry. - nyeltem egyet, mire ő közelebb jött. Egy hajszálnyi hely sem volt már közöttünk. Heves csókcsatába kezdtünk, majd nekilátott lefejteni rólam a peaces fölsőmet, amit azután kaptam magamra, hogy kijöttünk a vízből. Mikor a homokba dobta, halkan egy "Mit csinálsz?" csúszott ki a számon, amire azonnal választ is kaptam. - Akarlak Kiara. Csak mondd, hogy nem akarod, s abbahagyom.
Tudtam, hogy Harry már túlságosan belejött, és nem éppen vette volna komolyan, ha megálljt parancsolok. Igazából nem is akartam ezt tenni. Egy kacér mosolyt vetettem rá, majd az inge gombja felé nyúltam.

4 megjegyzés: